Спеціальність 151 “Автоматизація та комп’ютерні інтегровані технології”
Галузь знань: 15 “Автоматизація та приладобудування”.
Освітньо-кваліфікаційний рівень: фаховий молодший бакалавр
Кваліфікація: технік із конфігурованої комп’ютерної системи.
Термін навчання: 2 роки 10 місяців на базі повної загальної середньої освіти.
Форма навчання: денна, заочна.
Робототехніка у наш час є одним із пріоритетних напрямків здійснення науково-технічного прогресу та розвитку новітніх технологій.
Професійні можливості випускників: діяльність щодо обслуговування комп’ютеризованих систем управління, комп’ютерної та електронної техніки на підприємствах, в установах, організаціях, конструкторських бюро, сервісних центрах.
Фахівець може займати такі посади:
- технік комп’ютеризованих систем;
- технік-електронік;
- технік-програміст;
- технік-системотехнік;
- оператор ЕОМ;
- контролер роботів;
- наладчик електронної техніки.
Випускники спеціальності “Автоматизація та комп’ютерні інтегровані технології” зможуть не лише провадити діяльність, пов’язану з виробництвом, експлуатацією та обслуговуванням електронної техніки, а й обслуговувати комп’ютеризовані інтегровані робототехнічні схеми, засоби автоматики та управління, які все ширше впроваджуються в роботу сучасних промислових підприємств. Вони оволодіють більш широким обсягом знань, умінь і навичок у галузі комп’ютеризованих систем, автоматики й управління, яких потребує сучасна організація виробництва.
Підготовка фахівців спеціальності є новим кроком до підвищення рівня організації виробництва в регіоні шляхом залучення до нього спеціалістів, котрі володіють теоретичними знаннями та мають практичні навички монтажу, пуску, регулювання та випробування комп’ютеризованих систем, засобів автоматики й управління та їх програмного забезпечення.
Певну частину часу у програмі відведено вивченню і роботі з комп’ютерними програмами, які можна ефективно використовувати під час проектування робототехнічних комплексів. Це дає можливість іти в ногу з сучасними інформаційними технологіями, ще більше вдосконалювати практичні вміння і навички роботи з комп’ютерами та застосовувати інноваційні й інтерактивні методи виховання і навчання.
З метою отримання практичних навичок студенти проходять два види практики: навчальну (радіомонтажну, електрорадіовимірювальну, комп’ютерну, на отримання робітничої професії) та виробничу (технологічну і переддипломну).